crap..

Idag var min plan att vi skulle gå på lekparken efter frukosten å ha lite skoj. Meen nu spöregnar det ute, crap oxå..
Så nu har barna sin adrenalinkick inne vilket innebär ett jäkla liv. Men får försöka ha lite mysig kojdag..
Men resten av dagen kanske fungerar någorlunda planerat..
När Elina sover ska Isak kolla film och jag ska göra mig snygg inför kvällen.
För klockan 17:30 åker jag buss till ström, spurtar sen till Tännviken å byter om, slänger ner lite andra kläder å sen kör som en rallykalle vidare till Hoting to my dear ones..För att sen då försöka hinna ikapp de andra som förmodligen redan hunnit börja dricka:P
Men det kommer nog bli en bra kväll..:D
Men ska komma ihåg vad jag läst i horoskopet.

Nej nu är det underhållning som gäller..

See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback