några dagar har gått..

Nu var det ett tag sen jag skrev här.. Har som inte haft ork faktiskt..
Har inte hänt så jätte mycket egentligen..
Var på premiärkvällen på logen i helgen som var.. Mycke mygg som vanligt:P
Men det var en bra kväll med bra kompisars sällskap:D
Dagen efter var lite seg och varm men ett litet race i kubbspel blev det och såklart så vann brudarna:D

Ja sen har veckan rullat på med filmtittning å mys i regnet...
Just nu är jag i Aspås å ska vara barnvakt i helgen..Känns lite segt, har börja blir förskyld, crap!!
Kommer tillbaka lördag kväll och har funderingar på att gå ut eftersom Grand har sin premiärkväll...
Men just nu kändes det väldigt gruvsamt..Men men fårse vilka planer som tar vid. Blir nog bra i slutändan:D

Nä men nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska vi på Jamtli..
Var säkert 100 år sen jag var där:P

Vet inte vad jag ska tycka, tänka eller hur jag ska agera just nu.
Det känns bara lite konstigt. Som att det än en gång kommer slå tillbaka i huvet på mig.
I just don´t know!
Fan också varför lyssnar jag bara inte på mig själv..

Kommentarer
Postat av: Sofie

Lättplätt utgång! Grand here we come!:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback