lalalalalala...

Jag är en vampyr jag suger å spyr..lalalalala
Hela världen är så underbar bara man får ett svar..
Hela världen är så underbaaaar!!!!

Gårdagen tyckte jag var en väldigt bra kväll:D
Först mat å roligt sällskap här hos mig sen vidare på byn och nordica..
Det bästa är att jag mår så himlans bra idag. Bara lite trött men ähh det är  ju inget:P..
För det är ju söndag å då kan man ju göra inget om man så vill..

Men jösses vad ont i fötterna jag hade igår...
Never ever har dom där pumpsen gjort så ont.. Josse hade samma problem..
Så vi strövade omkring utan skor, haha..
Det var ett par stycken som skattade friskt åt det..

Det var synd att Sofie och Oscar inte var med all night long men det får bli nästa gång istället:D

Sen blev det korvgrillnig å mys en sväng här i Tännviken på nattimmen..
Mmm så kan det gå :P

Somnade runt 4 nångång och hade extremt konstiga drömmar, haha åh jösses..
Vaknade halv 8 pinkis som tusan men började helt plötsligt blöda näsblod....
Hmm ja det var en konst för att mig att göra allt samtidigt så där tidigt:P
Meen jag svimmade inte eller så.. Skärpte till mig själv .. Bra gjort:P

Ja men det var väl i stora drag kvällen..
Men det var tyvärr ingen av grabbsen som badade..Dåååligt alltså:p

Nämen undra om man ska gå å borsta håret lite..
See you later!!
Puss <3


A stranger in my bed??

Kommentarer
Postat av: Josefinalina

Oh yes, I know that it was a stranger in your bed!

Postat av: jennie

jaså var det nån i din säng den natten????

2008-06-05 @ 08:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback