idag...

Den här dagen har inte varit särskilt produktiv.. Har mest tokregna här, typ enbart här i Tännviken tydligen..
Har mest surrat med familjen.. Sen har moster vara på en visit oxå:D

Men sen efter middagen tog jag å åkte till Madde och vi tok-surrade som vanligt..
Om hennes problem, om mina problem, om hennes, om  mina..
Det roliga är att vi aldrig har samma problem, inte samtidigt iaf..:P
Men vi lyckas oftast lösa det mesta:D

Sen ska jag försöka planera in nån dag inom en snar framtid en toksurrisurr kväll men Josefine Larsson, hmm men det kommer bli lite knepigare :P But we can do it!!

Sen håller jag å Sofie på att smida planer inför helgen. (Ja redan nu gör vi sånt).. Bara hitta på nåt mys. Men som vanligt kommer vi inte så långt.. :P

Vänner är ju som bra att ha dom..eller hur?

nepps nu ska jag smaska melon:D

pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback