favoriterna!

Idag har det varit en mycket bra dag:D
Bara träffat mina favvo personer å haft det mys:D
Å Josse ditt brev ligger in the mailbox nu..:D


Jag vill att det ska ske en förändring men det är så jäkla svårt..
I must keep on trying..!


Denna vecka kommer bara blinka förbi..Snart är det midsommar och jag har mega big outfit problem..
Man vill ju som vara lite extra fin. Det är ju trots allt midsommar.. Men det ska ju tydligen inte vara så värst varmt..Crap!
Men tror jag kommer trotsa alla vädergudar å ha klänningen ändå... Skit samma! Jag ska tänka att så mycket att det kommer vara sol på fredag att det tillsut kommer bli det:D. Sådeså!!

Nää men nu ska jag ringa runt å störa lite folks:P
Puss hej!


Finns det verkligen en hand som passar i min hand?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback