Ähh!

Det var inte jag den här gången heller..
Well, it never is...
And it never will be..



Idag är det verkligen bara en sån där trist regnig dag som bara gör det nästan omöjligt att vara glad..
Vädret har verkligen en stor påverkan..
Hoppas att det bli boxning ikväll.Sist blev den inställd, vet ej varför. Hon som hade den var säkert sjuk..
Men känner att jag behöver boxa av mig lite idag..



Åt vilket håll är detta påväg egentligen?
Ähh, jag ska sluta fundera, sluta tänka, sluta bry mig...


I don´t wanna be here right now..
Just take me away...please.


Idag måste jag fixa å trixa med allt..
Men orkar inte ta mig i kragen å göra det..
Ingen energi, ingen lust, ingen motivation..

Ähh!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback