....

Den här månaden kommer verkligen vara en crap månad..
Eftersom jag inte har nåt schema så ringer dom lite som dom vill, när dom vill..Och såklart på de mest opassande tiderna och frågar om man kan jobba när man faktiskt absolut inte kan..
Men då nästa månad kommer vara precis tvärtom.. Kommer typ jobba varendaste dag i juli..
Snacka om obalans..Så är väl bäst att göra allt nu eftersom jag ändå inte kommer hinna göra det sen..
Snälla säg att nästa sommar kommer det inte alls vara så här..att jag faktiskt kommer trivas med det jag gör..

I går var jag å mamma i bennys lägenhet å fixade å trixade..Blev okej, iaf så jag kunde sova där för natten..
Meen behövs en massa saker, som kommer så småningom..
Men hade väldigt tråkigt på kvällen.. Inget på tv, plus att han inte har så många kanaler heller, min telefon dog å laddaren var hemma, väldigt tyst å ganska omysigt, förutom att jag då hör väldigt mycke av vad personen ovanför gör.. Hmm, frågan är ju om jag verkligen kommer klara av att bo själv, haha..joo då det gör jag men måste bara få till där lite mer.. En soffa kanske inte är helt fel:P

Kommer nog sova i ström i natt med.. Ska träna å sen kanske en promenix med madde..
Men måste komma ihåg att ta med allt, skoja inte att man har tusentals prylar som man alltid måste ha med sig för att överleva..åh jösses!


Nu börjar de där tankarna komma igen..
De som alltid kommer, som varje gång tar över och förstör..
Blir rädd, osäker och knäpp helt enkelt..
Så det kanske blir så även denna gång..??


Nepps det här går ju inte..
See you later peeps! :D
<3

Kommentarer
Postat av: Josefinalina

Ja precis, så därför ska du ta chansen att komma på dääns! Right? Annars, vad ska du göra på fredagkväll? Och lördag är ett måste! Okej? Var ingen torrpuppa nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback