Never Ever??

Igår kom vi in på djupa saker i några sekunder. I några ganska långa sekunder, som var lite jobbiga.
Det var pinsamt att berätta.. Att jag...Jag hade vare till en sån person.. Men jag kan inte ljuga..
Men sen när frågan kom.. Om du borde vara orolig så svarade jag såklart nej.. Fast jag tvekade i några sekunder..

Men desto längre tiden går och desto mer jag vill.
Desto mer gör jag bort mig och känner mig som crap..
Maybe i´m don´t made for this?


Jobbat idag. Gick väl ganska bra.. Men ändå är de första dagarna gruvsamma innan man kommit in i det hela..
Är ledig lördag sen jobbar jag resten av helgen.
Fårse vad som händer på på lördagen..
Fjällsjömarknaden.. Hoting.. Hmm,don´t know.
Josse, Sofie å resten av the gang.. Vad gör ni?


Tänk att det aldrig ska gå att släppa vissa tankar.
Kommer det alltid vara så här?
Kommer de alltid att trycka som migrän i huvet på mig..
suck

Nää nu måste jag ta tag i min extra-mamma-roll och slänga isak i säng..
see you.
Kiss kiss and goodbye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback