De senaste nyheterna..

Dagarna bara springer iväg alltså. Denna månad har gått extremt fort. Stressen är inte bara en svag känsla längre utan ganska intensivt jobbig...

Förra helgen var det stråketpremiär..
En rolig å  bra kväll bortsett från några småsaker på slutet av kvällen.
Det finns verkligen mysko killar..Eller gammgubbar kanske man ska säga snarare..
Jag å Josse fick tillåme lägga på en rem å springa från en gubbe som var crazy..
De som är mellan 40 till 55 år ca är dom fan som värst..
Ja men som sagt om man inte tänker på det så var det en riktigt bra kväll:D
Med lekar, drinkar, surrning, skrattning, älgwrap, och massa annat tokeri:D

Nu på fredag blir det yran. Det ska oxå bli skoj trots att det är lite dyrt:P
Jag tror att det inte kommer vara så mycket gammäckelgubbar ute då, vilket kommer göra det ännu bättre.
Plus att då kommer det även finnas karuseller och jag ska åka iaf en karausell, haha..
Eftersom jag har typ noll koll på vilka som vi ska lyssna på så kommer jag haka på Josse å litar på henne fullt ut:D
It´s gonna be a gooood night:D

Igår spenderade jag min dag med min pojkvän.
Det var en super bra dag.
Vi tog båten till våran private beach, solade, badade å bara myste.
Haha å sen helt plötsligt kom det en ren å sprang förbi typ. Hlet crazy var det.
Trodde det kom nån som kom å gick så vi kolla upp men då var det bara en liten ren som kom springades.
Han stannade till å kollade på oss sen sprang han vidare.. haha. vildmarksliv:p
Sen for vi hem å lagade mat:D
It was a good day!
<3

Är ledig idag med. Skönt som tusan.
Ska ut å lägga mig i solen en stund till å bli lite brun kanske:P
Sen laga middag, all alone.
Mina föräldrar är på stråket å kalasar lite..:D

See you later folks!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback