The night..

Kvällen var ju inte så dum den inte:D

Vi började med middag på Dalwinnie. Riktigt mys. Och jag drack faktiskt beer till maten.. Funkade väl hyffsat ändå..
Sen vidare på Bishop Arms även där var det ganska mycket folk... Haha, å  mamma skulle försöka köpa kaffe för 16 kr, hmm trodde hon ja.. 25 spänn skulle dom ha. Inte en chans sa hon å gick.. Ja om man annars bor ute i skogen så :P.. Och när det kom ännu mer folk, more guys ja då skulle vi ju såklart gå to the next place Mark Twain.. Men där fick mammsen sitt kaffe gratis:P Plus att jag å sandra fick en jordgubbe i vårat glas till cidern.. Jag blev helt ja,  nästan kär i bartendern, enbart för jordgubbens skulle.. Det gjorde ju hela cidern!!

Mamma och Moster gick hem först.. The oldies ..
Jag å Sandra stannade inte så länge heller... Det blev lite trist att bara sitta där med massa fyllon..
Men det är ju lite kul att kolla på alla människor. Speciellt när man ser ut som en tjej gjorde. Herregud, hon trodde verkligen hon var snyggast i världen. Hon dansade mot spegeln hela tiden å kompisen fick dansa med ryggen mot spegeln bara för att mysko bruden skulle kunna titta på sig själv hela tiden.. Silikonbröst extremt upp-pumpad, lågt skurna jeans, maglinne som var jätte för litet så att tuttarna nästan kom fram.. Ja jag vet inte men jag å syrran tyckte inte det var så snyggt. Jäjä!!

Sen tog vi en bulle hem...
Haha å jag var snäll mot the driver.. Gav han 2 kr att köpa nåt fint för.. ops:P
Sen hivade vi ut Daniel ur hans säng så jag fick ligga där i stället.. haha. Mycket skönare än att ligga på golvet..
Fast då hade jag Elina som låg slickat intill mig.. Oh lordi.. Pang, spark i ögat. Pang, rumpa i ansiktet, peck ,finger i ögat.. Jäjä!!


Jamenjahopp.. Vad händer ikväll då??  Who knows!!
Det är väl bara vänta å se skulle jag väl tro..
Men ska försöka att inte sitta at home with the parents..
Jäjä!!



See you later peeps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback