koko in my head..

Hjärnan är helt ur balans just nu.. Det är så mycket fram å tillbaka att jag snart inte vet vad jag heter. Och att skriva cv å sånt shit gör inte saken bättre.. men men sånt e livet.
Jag hoppas nu på att det händer nåt bra och framåt snart.. Nåt som gör livet lite mer värt att leva..
Som ett jobb och bostad nån helt annanstans.
Men nångång måste det ju gå bättre så är det ju bara.
För efter regnet kommer solen.
Men att lista ut när den soljävlen kommer kan bli kul.. eller svårt rättare sagt.

Okej nu har jag skrivit klart cv:t nu ska jag bara förbereda mig lite mentalt för en intervju om jobb i morgon.
Jag brukar aldrig veta vad jag ska säga..Och risken att jag svamlar till det och bara gör det värre är pretty big..

Nu vill jag bara ha lite rätsida på mitt liv.
Inget upp å ner, hit å dit..eller massa frågetecken eller bara tro att folk gått å ramlat av jorden..
Vill bara ha det enkelt nu för ett tag.
Inte perfekt, för det är jobbigt, men bara lixom bra..bättre än nu men andra ord. 


Jag kom på det här i veckan att livet är ju bra jäkla kort.
Har man tid egentligen med att sitta i soffan å gruva sig, inte våga, fega ur, inte chansa, fundera på saker alldeles förlänge, analysera tills man går sönder. .. Nej! är mitt svar.
Man ska ju göra det man tycker är roligt, det man vill göra..
So what vad det är sålänge man gör det för sin egen skull och för att man vill.

Jag vill lära mig spela gitarr..
Ja men dåså.. Då ska jag lära mig att spela gitarr..


Ibland är jag tusan så smart alltså..
notera ibland :P




Det sägs ju att man ska lära sig av sina misstag..
Hmm, men varför kan jag då inte gör det??

Historien upprepar sig visst..



I morgon kväll ska det bli mys med syster å mammsen.
Käka middag ute å kanske gå en krogrunda..
Bara flyta runt å ha det bra.


Ibland är det bra att ha en storebror.
Min storebror är ju lite som han är men när det bla gäller kontakter om jobb å sånt..
Då är han en ängel :D


Men om man kanske ska bli klar med allt nu och sleppa lite..
Har en känsla av att jag blir väckt av två små busungar i morgon, typ en boll rätt i huvet eller nåt..
Åhh så underbart..
Svag sarkasm...


God natt gott folk!
Sweet dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback