hmm..

Åh vilken underbart god natt jag haft.. sovit som en stock.. ehh, fast nää vänta nu det måste ha hänt någon annan.. För inte var det jag iaf... Som vanligt kan jag inte somna ligger vaken å vrider på mig flera timmar. Sen kommer Isak typ vid sex nångång å så sova med mig.. Trångt!!
Så jag är alltså trött trött trött.. men men vad hjälper det att klaga..

Okej då har man surrat med bruden på hotellet i Åre, about work..
Hon frågade lite och jag tyckte inte att jag hade så mycket att säga.. För vad har jag gjort, vad har jag för erfarenhet.. Nada!
Men nånstans måste man ju börja. Alla har vi varit rookies.Men jaja får se hur det går. Var inte direkt länge i såfall jag skulle jobba, typ 5 veckor sen på timmar.. Men hello, det är som inget.. Vad händer sen då? efter det? Crap!
Ja men hon skulle prata med Pelle som säkert ska prata med nån typ Kalle som sen i sin tur ska rådfråga Olle eller nåt sånt.. Men bara jag får ett svar av nån så ska man väl vara glad..

I really look like crap today..
Tror jag måste ta en dusch å försöka få ordning på frippen..
För snart kommer  mammsen å då ska vi hämta upp the kids på dagis..


Jag får ångest ångest ångest. Det som nu väl har hänt vill jag ju inte ska "gå tillbaka"..
Att det aldrig ska ta slut..


Fick ett loovelettermail idag..
haha oh lordi säger jag bara vad folk skriver..
Bara helt sådär..
Men hello..
Plus att jag inte fattat nåt heller eftersom han skrev på ihopblandad engelska..
jaja man ska väl inte klaga.. :P


Hop, hop and a skip in to the shower!!

see you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback