day 2..

Ännu en dag på mitt exiting jobb.. Med sura gäster och förvirring i mitt huvud..
Men det är ett jobb. Ett jobb som ger mig erfarenhet och en fot i branschen.. Åh yes!:D

Önska att jag kunde ta mig härifrån..Längre bort en 10 mil.. visst det är alltid nåt men njee.. tooo short...

God, give me a sign.. att det kommer att bli bra..


Work tomorrow too 4 till 22 :D

Haha en kille på worket trodde jag var typ 25 eller nåt..
Va??! ska du bara fylla 20.. skojas du med mig??!
Nope inget skämt här inte.. Kontigt att när jobbar där inne då ser man ut som en oldie men när man står där ute och vill så gärna komma in då ser man ut som typ 12... hur kan det komma sig..
Tror att o´learys kommer bli mitt andra hem, haha..för det är som på det flesta jobb alltid kort om folk..



Det är roligt när man pratar med vissa personer som är full och man själv är spikansnykter.. För tomorrow kommer jag minnas everything som sagt, haha.. men inte den andra lilla muppen :P



Nää men nu ska jag väl ta å sno syrrans-karls-sängplats.. Jag vill ju inte sova på golvet. Fårse om jag kan putta ut han kanske.. åh yes!

God natt peeps!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback