tillbaka till..??

Plötsligt kom jag på hur det kändes att ha söndagsångest igen.
Inte lika farlig är det väl som förut men en liten klump i magen har jag eftersom jag måste åka tillbaka till Åre.

Blir lite fundersam över vad mina chefer har på lur för mig nu denna vecka.
Tydligen var det massa nya planer, vilket skrämmer mig för dom brukar kunna komma en hel del kansiga saker..
Som dom inte ville dela med sig till Josefine om, haha top secret you know..


Och nu är det flera av vårat crew som ska säga upp sig..hmm, ja du.. det är ju lite frestande men känns inte som att man bara vill ge upp heller. jäjä, det löser sig väl..


Men är lite ledsen över att man kommer missa påsken. För den helgen lär man ju säkerligen jobba.. men på något vis kanske man kan få ledigt.. :S..


Jag kan se så mycket i min framtid men inte just det...
Det är mest ett stort suddigt svart moln..


jäjä, see you later peeps!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback