oh sunny day..:D

Idag har det varit en kanon fint väder.. och dagen har gått väldigt fort..
Sov tills jag vaknade, typ vid 9 nångång.. sen käkade jag lite frukost, tog på mig skidorna, körde ett par varv, körde lite skoter, skottade snö och bara myste..
Sen drog jag å pappsen in på byn  och jag shoppade loss på dollarstore..wohow!

Får se om stadsboan kommer i helgen.. Då blir det förhoppningsvis skoteråkning, grillning och oboy:D
Det är nåt som jag verkligen längtar efter..
Hoppas det blir lika fint väder i morgon..

Ja om inte det så får vi se om jag tar mod till mig..till erbjudandet..
För egentligen det är ju så det går till. Som allt annat folk gör..
 Men det är ju bara jag som ska vara så jäkla konstig all the time..
Men sen är det ju, jaa kanske andra saker som spelar in.. men egentligen så vet jag ju inte..
Vet ingenting, varför?
För att du inte säger nåt....

Ähh, det är faktiskt ganska enkelt.. Och om man vill, så går det inte till så här.
Eller det går fortare, bättre, man vet mer, man är inte alls så här osäker.
Som sagt det ska inte vara så här svårt..


jaja det löser sig nog..inom sin tid..

later!



susannewennberg.bilddagboken.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback