no more.

Jaa jag vet inte vad jag ska säga längre om detta Åre.. Alla säger att det är så himla bra, åhh va coolt att fara dit, festa å bara ha skit kul. Men kan meddela folket att så är inte fallet. Det är dyrt, man kan inte leva, inte festa om man inte vill bli pank på engång,  dyrt internet/ inget internet, crapigt jobb och små saker som man hela tiden måste gå och bli arg på..
Och folket här är inte det minsta hjälpsam..
Fattar mig inte alls på det här stället.
Aldrig mer Åre.

Denna dagen har inte alls varit bra.
Tårar, surhet, besvikelse ja allt dåligt har vi känt idag.
Det blåser å stormar så inget jobb idag. Därför fick vi fritid över till att bli ledsen..
Åhh, vissa förstör bara ens dag.

Jag vill bara gråta.
Krypa upp i en stor famn å gråta ut.
Känner mig som värsta barnet men jaa.. då får jag vara det..

Visst bo hemma är ingen hit men jaa åre var verkligen inte heller nå bra..

All I want is to be happy.

Give me a life..


suck..

// S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback