Min dag..

I mårse klockan 04:50 klev jag motvilligt upp ur min varma mysiga säng.. Varför? Jo för att worka:D Åhh, yees!!
Meen blä så inte kul det var att gå å städa runt runt i typ 8 timmar sen..
Meeen ändå så måste jag ju säga nåt positivt, att jag är glatt överraskad över jobbet på Tott hotell..

Trevliga människor, unga. Trevlig chef. Bra saker till personalen, typ äter hela tiden känns det som. Man får frukost å lunch å middag.. haha det var jag inte alls beredd på..
Bara trava in i köket, tjoa å tjima å ta för sig av vad som bjuds, sen gå vidare till vårat personalrum där det bara är att ta dricka, oboy, vatten huuuur mycket vi vill..
haha, kanske inte låter så värst super bra för vissa,men jobbar man här i Åre ska man inte alls ta såna saker för givet...

Sen slutade jag runt 14:00 då jäklar var det fort som tusan att köra tillbaka till the house för att snabbt byta om och vidare till Östersund. För att hälsa på syster å hennes familj. Och mammsen å pappsen.
Och nu är jag tillbaka i Åre igen..

Såå vad händer nu då??
Hmm, jag har mååånga idéer men vet inte om alla här i huset hänger med på det..
Som vanligt är det ju inte nåt normalt..
Men det är ju inte jag heller juh!!
mohahaha

jäjä
see you later peeps..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback