heltj'vlaotroligt...

Jag vet inte vad jag ska säga, vet inte alls.. Just nu känns allt bara helt uv ihuve... Ja, allt är helt upp å ner. Känns som jag blivit lurad.. Var ju inte alls så här jag hade trott, eller som dom hade sagt... Så åter igen, jag fattar inte ett skit..

" nää alltså du jobbar på caféet först sen städar du.."

Ja men okej då jobbar jag först från typ 9-16 sen städar jag från 16-24 nåt sånt..
Jaa men jaa, vilken uuunderbar dag..
Nää jag fattar inte..

Men det är ju jag som är mupp..
it´s me ofcourse..
jag borde ha vetat,kollat bättre..

ähh, skit fandesamma..
 en craaap day..

Finns nåt/nån som kan göra den bättre..???
mm, Josefine gör den bra!!

Men du, du börjar nästan inte exsistera längre.. kommer bli så iaf om ett tag.. om inget görs.
kommer du eller jag?





usch, önskar att det bara kunde komma upp igen..
Hate my self again..
äcklig, äcklig..

äsch!!
hej då..



Mamma och Pappa Larsson har hjälpt oss idag med vårat rum. Blev fint.
Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback