peptalk..



Jag har konstaterat att det är inte alls lika skoj eller peppande att gå på gymmet längre..
Speciellt när det inte någon annan där.. Det är lixom inte alls samma stämmning, samma motivation...
När man är på boxningen är det en laganda å alla kämpar tills svetten sprutar och humöret ryter..
Alla peppar alla. Det är så ja kul. Nu när jag var på gymmet var jag i stortsett själv. Och totalt omotiverad..
Var inte där särskilt länge, det gav mig inte så mycket. Men såklart är det bättre än inget:)
Jag som alltid trott att jag ändå tränade bäst själv. Men njee kanke måste börja tänka om I think..




Jag skulle vilja prova nåt nytt, nåt kul, nåt bra..:)
Det blir nog så småningom...




Tomorrow är det afterwork på jobbet.
Ska blir kul.
Med kareoke, mat, alkohol.. Men jag kommer nog köra på den lite mindre roligare drycken tyvärr..
Måste nog chafföra mig själv hem.. Men men allt kan ändras inom kort..:P


Nepps hepps nu ska jag kirra med lite saker.


pussen
// S






Varför ska det vara så svårt?
Vill inte tänka på det här längre...
Men det finns konstant i mitt huvud.

Blä!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback