Mys, irritaioner och skratt..

Det är det som brukar bli när vår familj sitter hemma i en soffa med varandra.
Just nu fattas ju iofs säg både sandra och pappa men ja.. Jag,mamma å benny har redan så starka åsikter så de behövs inte:P

Nää men fredagen är ju lugn kan man säga. Vi har suttit i soffan å pratat, skällt och djupat ner oss.
Blir faktikst alltid så haha. Vi e ju som vi är. Men det spelar ingen roll hur arg eller osams eller så som vi är på varann så vet man alltid vart man har sin familj. Jag vet att de stöttar mig till fullo no matter what. Och det känns tryggt.

Men ja iaf så är min kväll slut riktigt än. Ska hämta Benny natt som är med några kompisar , dricker å surrar av sig..
Får se hur länge det blir. Jag behöver ju inte vara med dom iaf som sist en gång.. Fast då var det josse som körde.
Bästa på hela den kvällen var när vi äntligen fått dom in i bilen och dom somande mot varann.. haha, tomas å benny radarparet:P

Jaja...

Men ja det var ju min kväll. Ska nog slänga mig ner i soffan en tag. Blundar nog en stund oxå:P


Förresten så kom inte pappa hem idag.
De var några prover de var tvungen att ta så han kanske får komma hem i morgon istället.
Det är bra att dom kollar upp å håller reda, dom strulpellarna som jobbar där..


Yes, men god natt på er alla..

Pussen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback