Money, money, money..

Oj oj oj vad pengar det har gått nu.
Hela tiden. Men jag accpeterar det (lite gran iaf) det är ju trors att jul å då brukar det gå lite mer pengar :)

Var i stan idag å shoppade bort lite mer pengar:P På en massa. Sista julklappen till Isak bla och grejet till mig ofcourse.
Och jag har inhandlat nåt jag aldrig jag trodde ja skulle äga. Ett par röda lackpumps, med värsta fet klacken ..Tydligen var det modernt haha..  
Hade verkligen beslutsångest om jag ska skulle ta de eller de svarta, som oxå var fin, men lite mer tantig o ch inte lika skön och dyrar tillåme.. Så jag ringde josse i ren panik. Jörgen svara, josse var nån annanstans men Jörgen kunde inte heller prata så han räckte telen till nån annan. Personen trodde att jag inte skulle höra vem det var, han gjorde till rösten å grejsa, men joho du, det gjorde. Herr Gabriel är inte alltid så lurig som han tror. Men ja eftersom ingen annan var tillgänglig så fråga de jag honom om råd. Och haha han sa exakt som alla brudarna i skobutiken sa.
-men du skulle ha svart på dig?
-jaa..
-ja då passar det väl utmärkt, sen kan du ju ha röda läppar eller nåt..

haha jag höll på att vurpa av så roligt lät det.. Killen har koll..
Sen fick ja prata med josse och hon sa exakt samma. Att hon hade koll det visste jag redan:P
Så ja det blev ett par röda pumps i lack.
Ett par svarta har jag redan, nog för att dom börjar se sliten men ähhh, det hinner jag köpa sen..


Sen har jag även fått ett par riktiga boxningshandskar av bror idag:)
Plus att han ska köpa hit en riktig sandsäck, en stor en. Som vi ska boxas på..
Lääängtar. För jag tycker verkligen att det är kul.
Har ju som bara boxat på pigget men ja kan man göra lite hemma oxå är det bra.
Man arbetar verkligen med kroppen å svettas som tusan:P
Visst motovationen kanske inte blir lika bra när man är själv men får varva det med pass på pigget med andra:)
Men som sagt tycker verkligen att det är super skoj. Det är nog min sport de där:P
Sen ska jag nog följa med benny när han boxas å brottas inne i stan.. Haha det kändes däremot mer gruvsamt.
Hoppa runt där som en fjant med en massa karlar..Hmm njaa. tror jag måste öva lite mer först..


Påvägen hem tog den första biten extremt läänge. Efter typ 45 minter hade jag nått österåsen. Problemet var att det regnade och vi var typ 50 st som låg efter sandbilen. Så det vara bara till att poppa upp musiken på högsta å vråla gärnet så man inte tänkte på hur sakta det gick.
Men var ändå tvungen att köra toklungt efter som det var halkit som tusan...
Sen såg jag en iller oxå på hallviksvägen. Såå söt:D.. och förrvirrad.


Nää men nu ska jag lägga mig i sängen
Å tänka över hur dum jag varit som shoppat för så mycket pengar.
Som tur är kommer löningen en dag tidigare den här månaden:P

God natts!
Puss

Kommentarer
Postat av: livan

ååh, hallviksvägen! :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback