Lunchbloggning..

Pannkaka med hjortronsylt, det är mumma!!:D

Idag är effektiviteten på jobbet inte så stor. Men det är inte för att vi är lat utan tvärtom. Vi jobbar så bra att inget blir kvar:P
Det är ett bättre sätt se på saken..

Jag har en klump i magen som inte riktigt vill förvsinna. Men det blev lite bättre när jag ringe Josefine och hon smittade av sig av hennes positivitet.. För jag vill verkligen att allt bara ska gå smärtfritt å vara skit kul..
Försökte lura henne att det var polisen som ringde men hon gick inte på det, tusan:P


Mina rockyroadgodisar gick snabbt åt runt bordet här på jobbet.
Madde slickade tillåme ur skålen, alla chokladsmulor ska med.. haha oh lordi. Känner att jag tycker om att reta madde idag :P

Innan jag satt mig ner för att blogga visste jag exakt vad jag skulle skriva. Men nu är det gone, gone like the wind.

Så ja..
Ma råkes väl later..

Pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback