Jullov!!

Snart har jag jullov. Klockan 16:00 springer vi ut genom dörrarna. Alla har fått sluta tidigare idag:D
Jippi!
Vill slå mig själv i huvudet lite gran för att jag inte tagit ledigt några fler dagar. Julledighet är skööönt!!
Men men jag får skylla mig själv..
Ska inte tänka på det. Ska tänka på att jag har ledigt längre än vanligt. Och hoppas på en underbar jul o nyårs helg.
Och läängtar tills i morton då tomten kommer med mina klappar:P
Plus att Jag och Fredrik har varit tillsammans i ett halvår.
Va, kan ni förstå i 6 månader..??!!
Det har gått fort.
Och våran tanke är ju att det ska fortsätta iaf ett halvår till haha:P

Åh men just ja.. snart är det juldan oxå, haha logiskt eller hur..
Men då ska man ju ut. Lordi. Outfit!! Vad att ha?
Blää vill vara lite snyggo!
Ja men det var ju lättare sagt än gjort kan man säga..
Det löser sig nog.. Förhoppningsvis.
I pray to God!
Som sagt jag har mer panik inför klädval på lördag och nyår!


jäjä, nog om detta.

Idag träffade jag josefinalina, lillasyster larsson och mamma larsson en sväng:D
Det var trevligt. Var alldeles för längesen faktiskt ..

Nää men hejsan svejsan!!




Kommentarer
Postat av: Livan

Du är ju alltid snyggo Susie Q! :)

Vi måste se till att ses på juldan!

Vad ska du göra på nyår?

pusspuss

Postat av: jennie

god jul på dig också babe ;)

2008-12-25 @ 11:45:50
URL: http://jenniesaarinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback