gilla läget..

Det är med vemod jag går på jobbet idag... För Madde och Emma is not here:(..
Dom är påväg till Stockholm för å fixa inför sin flytt till USA :D

Men de dagar de är bort kommer det inte bli skojsigt.
Men bara att gilla läget I guess..

Halvdag på jobbet igår. Var möte som ja det brukar vara ibland med Pappa och alla läkare och sjuksyrror å vad dom nu är för nåt.. Det ehh ja gick som vanligt oxå. Man kommer därifrån arg, frustrerad, ledsen och lite mer arg.
Fast det spelar nog ingen roll om det har varit möte eller inte egentligen.. Humöret är ändå inte på topp..
Men igår..då var det ja.. Fyyyy så arg jag var. På allt detta helvete...
Fy fan alltså. Det är inte så här det ska vara. Så här det skulle bli... Satan!!!!!!


Jag kommer kanske inte få träffa min Fredrik förens om 3 veckor.. Mmm ,det är väl oxå bara attt gilla läget..




Klump i magen.

Stickande känsla i bröstet.



Hur ska det här egentligen sluta..??



Work now..

Pussen


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback