Berguv..

När man håller på att spara ut sitt hår kommer det till en längd som man blir så jäkla less på.
Mitt hår är där just nu.. Allt bara hänger å slänger, ingen form, inget fluff, inget av nåt bra..
Plus att luggen börjar bli lång å allt som sk avara lixom kortare.. Jag börjar se ut som en igenväxt berguv.
Skojjas inte!!! Så man kan ju bara gissa sig fram hur jag kommer se ut på juldagen å nyår å alla de där dagarna man måååste vara snygg.. Fanken alltså!
Så om det är någon i Strömsunds området som känner att de har lite att göra och vill ha en liten slant, som såklart oxå kan klippa, så hör av er till mig på 070-6569823..


Tack på förhand. :D

// S

Kommentarer
Postat av: Madde

Hmm, detta ska vi nog kunna ordna. Jag kan dock inte klippa. Går det bra om jag tuggar på håret? Jag har funderat på vad jag vill ha för besväret.. Hm.. Jag tror 10 099 kr räcker. Tack, hör av dig på 070-2908896 om du är inresserad. Du kommer att få din snyggaste frilla ever! // Fisfjunet

Postat av: emma

..men du är en bra söt berguv;)

2008-12-18 @ 10:48:03
URL: http://emmacash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback