Torsdag..

Goo morron goo morron här fåglar sjunga glatt....
Eller va näää backa tillbaka nu några steg. Vad vaknade jag till i mårse.. Inte var det fågelsång iaf. Utan spöööööregn.
Jajjemänsan och tror inte att jag var den enda..
Mm detta väder gör ju att man inte ens vill kliva upp ur sängen..
Nu har iaf hösten kommit å allt som hör till. Det vill säga regn... Yeah!!

Idag ska jag spendera dagen på byn, igen. Gör inget annat. Men gör ju liiite nytta oxå.
Men för engångskull ska jag inte grejsa om min framtid i ett jobb å lägenhet utan min framtid i pengar.
Yes, ska gå på banken å diskutera lite med min, hmm ja vad hon nu kallas för.
Och jag hoppas att vi kommer fram till nåt bra:D
Ska även se om jag hittar lite mer presenter till Elina.
Min första är som inte komplett än så.. Dollar here I come:P..

Ikväll ska jag faktiskt ta å baka..
Dumlekakor. Super goda. Iaf hon som gjorde dom på jobbet fick till dom bra.
Sen om jag lyckas var en annan sak:p
Men måste ju försöka..
Så nån som ev. vill komma på fika ikväll:D

Förresten så tror jag att jag gjort ett duuumt val ang mitt VISA bankomat kort.
Hmm, ska testa annars så byter jag till det vanliga..

Jag har insett att jag absolut inte är den person jag skulle vilja vara. Den som jag är innerst inne..
Så varför gör jag inget åt det?
Hmm ja säg det.
Då får man ju faktiskt skylla sig själv helt enkelt..


Snart är det helg, det går så himla fort..
Helgen är mestadels planerad.
Fredag: Ingen aning..
Lördag: 2 års kalas i  Aspås sen vanligt kalas i Hoting på kvällen.
Söndag: hmm ingenting skulle jag tro. Bara ta det lungt..Det är ju en söndag:P

ja men jaja..
See you later folks!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback