Tokiga brudar och knasiga frisyrer..

Det är titeln på gårdagens krogbesök i stan....

Det började såklart med stress.. Jag kommer få blödande magsår snart, jaja inte viktigt för tillfället.
Sofie kommer till mig å vi fixar oss lite och sprätter en cider sen vidare till stan med bror.

Eftersom jag inte hunnit äte någon middag för jag vrålandes hungrig så att hitta en matställe var topp-prio men först var vi tvungen att gömma våran alkohol.. Och man är ju världsbäst på att hitta bra gömställen..
Sen blev det middag, gott. och vi toksurrasurra. Det var ju ett tag sen vi hade setts så ja vi plattrade om allt å lite till..
Sen så gick vi ner mot badhusparken, surra å drack lite till.. Och ofcourse kissade i buskarna men tror att jag visade min bleka rumpa för en å annan cyklist som for förbi.. Men äh, life goes on:P

Väl inne på Marité var det dött. Bara några få peps som satt å myste lite..
Och med ja våran otur tog dom i baren inte våra bankomat kort, jäkla maestro säger jag bara..
Nu ska jag byta ut de där kortet, less på sånt strunt att inte kunna handla med det..
Ja iaf, det löste sig ändå men en vänlig bartender :D

Jag å Sofie har ju tagit upp en hel soffa för oss själv och då kommer det några å vill sitta där. Och det visar sig att den ena tjejen var ju helt crazy, haha.. Vi skratta som tokar..
Hon var väldigt öppen, skrattade högt och ville bli sedd av alla. Hon var verkligen sig själv. haha, berättade om sexdrömmar å pinsamma sms, mens å jordgubbsfisar..haha yes she was crazy..

Men det var en heldel mysko folks där faktiskt.
Killarna såg i storsett alla ut som ehh, ja antingen ahde dom backslick eller som en guy hade framslick..
Han hade gjort en liten egen variant med massor av hårgelé. som dom oftast har, men han hade den lixom framåt istället. Inte snyggt iaf.
Ja men ja,, kvällen får en 3,5 av 5.. Den var helt okej. Vi drack, dansa, sjöng, skratta å pratade med en massa folk som haha ja var lite knas.
Men det var nog jag å Sofie iofs oxå:P
Vi saknade ju våran tredje musketör Josefine som var på annat upptåg men det blir det snart ändringar på:P

Idag har vi varit allmänt seg och det är först nu kl 5 som jag börjar känna mig lite pigg, haha.
Även om jag inte blev jätte full så var det stooor brist på sömn:P
Men det tar jag igen i veckan:D

Ja å ska väl snart hoppa in i duschen så inte Fredrik får en hjärtinfarkt när han ser mig så här:P

Hej svejs..

Oj, glömde berätta att vi var så alert att vi kom ihåg spriten vi hade gömt. 
Men problemet var bara att det var en låst grind på typ 3 meter som stod ivägen och blockerade för oss..
Så ja cidrarna ligger (förhoppningsvis) så vacker kvar där..I lådan..
Tänker inte säga mer om vart det är. Man vet aldrig vem som försöker sno det:P 

puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback