dagen...

Idag fick jag ett brev som jag trodde var min lönespec.. Men icke..
Det tydligen så att skolan kommit på nu ett år senare att jag har en mattebok som tillhör dom..
Hmm, jag har inte hittat nån mattebok så ja jag vet inte om dom har rätt eller ej.
Mamma trodde att jag kanske slängt den i ren frustration efter skolan väl var slut..
Kan ju vara möjligt men njee tror ändå inte att jag har slängt den eller har den liggandes här nånstans.
Men jag lä ju inte hitta den så då får jag pejja 100 spänn iställe..
Crapen..

Inte direkt så man blir pank men surt att slänga ut på en jävla mattebok.. :S

Ähh life goes on..

Tror iaf att my baby blev nöjd med håret.. Yes bra för mig:P

Jag har sniffat parfymer idag. Men kan inte alls bestämma mig. Lixom hur man ska lukta är viktigt, så det går inte bara raffsa åt sig en å kasta fram pengarna. Nej den måste väljas med omsorg och glädje..Och tid. För mig kan det ta en jäkla tid, för jag ska ju nämligen fall in love i mina grejer jag köper. Speciellt saker som kostar lite mer och som man kanske ska lukta ett tag fram över.. Men att bli in love kan ta en jävla tid alltså..
Usch vad jag svär idag:S

Jaja, hej då:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback