blåbärssylt..

Det blev lite mer jobb denna månad ändå än väntat... Bra! Inte lika bra som i juli ofs men men blir ju några slantar iaf..:D

Jag har vare snurrig, idag igen.. Så där konstigt snurrig att jag själv inte märkt det.. Men när mina kollegor undrade om jag kanske borde skriva upp mig på en lista till hemtjänst snart så anade jag att jag var i lite obalans..Men men, det ska börjas i tid...

På lördag blir det utgång i stan.. Ska bli skojs som bara den. Det blir jag, Sofie och en kompis till henne som bor där i stan..Lilla Josefine som jag saknar väldigt skarpt, ska brumma iväg till göteborg, eller om det var stockholm:s så hon kunde inte följa med:(..
Ja men iaf så kommer utekvällen bli super bra tror jag:D Me hope iaf.....

Nää men nu måste jag gå å duscha. Order från Fredrik som tycker att jag alltid tar sån tid på mig.. Men det kommer absolut inte från rätt mun.. Han är ju ändå kille, hello!! Han borde vara snabbare än kvickt. Men som de flesta andra killar har även han lite svårt med framförhållning:D
But I like him anyway...Nästan lite för mycket ibland:p


Uscha nu slår åskan.. Måste sluta genast!!

hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback