<3

Två månader är väl egentligen inget att skryta om.. Men ja det är så länge nu iaf:D
And it feels pretty good;)


Idag regnar det, myyycket. No fun!
Blir less, man kan ju inte göra nåt. Knappt springa på byn..
Men ska göra det ändå. Ska inhandla lite presenter till Elina som fyller 2 år idag. Stort grattis till min lilla trollunge:D
Sen ska gå till ett ställe som jag fakttiskt nästan hatar.. Arbetsförmedlingen. Men det ska INTE bli någon lång visit direkt, helst snabbare än blixten. Men jag går ju dit på fri vilja, haha jag måste vara tokig..

Sen ikväll blir det väl inte så mycket. Jag hoppas på att min mys kommer sen.. Nyklippt å allt:D Om det inte blir bra är det nog mitt fel. För det var min idé.. Så nu håller vi tummarna:P

Gårdagen var även den en lugn dag. Så lugn att jag inte ens behövde nåt smink.
Men ändå ganska effektiv.. Satt vid datan å kollade jobb å lägenheter så ögonen blödde.. Och en sak insåg jag att hitta lägenhet i Östersund är teknikst omöjligt, för tydligen så finns det inga..
Så är det nån som vet nåt ge mig gärna lite tips!!!

Jaja, men nu ska jag väl gå..

Jag ska klippa mig snart eller ja det närmar sig iaf..
Och jag vet inte riktigt hur jag ska se ut.. Nån som har nåt tips även här?

Hej svejs!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback