Suzirazzi!

Men koko i huvet..
Bilddagboken är knäpp.. Jag blir galen!!
Kan ladda upp typ två bilder sen har ju sidan helt plötligt upphört.
Ja men så lämpligt att göra det just då..
Jaja..

Jag har en tanke iaf.. En seriös this time..Fast en jäkligt osmart egentligen..
Jag är ju inget snille på att ta fina kort. Jag bara knäpper och hoppas på det bästa..
Det här med ljus, skugga, ehh ja å allt vad man nu ska tänka på ligger som sagt inte i mitt huvet som top-prio-tänk just då jag knäpper..
Meeen trots den lilla lilla nackdelen ska jag vara våran semesters paparazzi, eller som på mitt språk suzirazzi..
Japs, jag ska överallt..Ta kort på allt..
Josefine och Sofie ska vara de där kändiarna som jag kommer fota all the time..
Minsta lilla pormask kommer jag att få med..
Jag och min highteckamera ,som jag inhadlat på konsum, kommer få fram det värsta och bästa ur dessa två..:P
Ska ta kort innan duschen, efter duschen, när de har mat runt hela ansiktet, hällt rödvin över hela sig, när de sover och dreglar över hela kudden, när de blir fulla och ramlar å skrubbar upp knät, när de är helt galen och skriker åt servitören för att de fått fel drink å en masssa annat..They are gonna hate me.. Mohahahahaha!
Jaa men vänta ni bara. Ni kommer få som good shit pics..:D
Eller ja det var tanken iaf..

Sen har jag ju oxå den förmågan att tänka väldigt mycke bra saker.. Och att det ser så enkelt och bra ut i mitt lilla huvud, men i verkligheten händer inte ett dugg..
Tjaa, man kan ju inte vara på topp jämt..
Framtiden får utvisa..

Inatt kommer jag drömma om mitt snyggo till resväska..
Som kommer lysa upp hela arlanda och få alla att tappa hakan av hur snygg den är..
Okej den är väl inte så hemsk.. Men det är fan inte snygg alltså..
Tur man har ett psyke av stål, ehh eller hur det nu var :P

Herregud vad jag surrar på om massa skit bara..
Snacka om att ha lite att göra..
Fast jag borde nog gå å lägga mig..


Haha jag seglade runt i brors nya bil idag med nya glajer å trodde jag var coool.
Sen prutt prutt, hopp hopp fick jag motorstopp i en rodell å då kände jag mig inte så cool längre..
Geek nr one. :P

Nää men va i helvete har jag inte lagt mig än..

See you some other day.

Kiss kiss and goodbye!

Kommentarer
Postat av: Sofie

King suzirazzi! Ser redan fram emot våran gemensamma semester! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback