skutt skutt..

Okej dagen går framåt.. Inte med packningen då men den får jag hoppa på och ta tag sen. Känns som att jag måste inhandla mer saker innan jag kan stänga igen resväskan helt:P
Usch det här med å packa är inte min grej helt enkelt..


Nu har jag fixat inför sommaren med jobb. Hemtjänsten.
Inte jordens coolast jobb men det ger mig pengar i fickan..
Vilket känns riktigt bra:D
Ska träffa Anki sen å kolla på schemat om det fungerar.
Snabbaryck!
Men nu vet jag iaf vad jag ska göra när jag kommer tillbaka:D


Kom nyss hem från en jogging runda så nu blir de sit-ups sen duschen...
När jag kommer tillbaka då jävlar.
Inte ligga på latsidan då inte.

Sen ska jag hjälpa mamma å vara lite smakråd.
Hon ska visa upp kläder på Helens modekväll som ska vara i morgon :D

Så nu är det bäst jag pinnar på lite så jag inte bli late till mitt lilla möte.


See you later peeps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback