positiva tankar!

Det var inte meningen att jag skulle ringa, att jag skulle bara va så där ung å dum.
Fjantig å självisk.
Men jag var tvungen. Tårarna bara kom, ville inte sluta.
Allt känns bara så fel, hela tiden.
Inget som klaffar, som kan gå i rätt riktning.
Men det kändes bra att få prata av sig.
Få stöd och trygghet.
Tack Mamma för det!

Jag får helt enkelt acceptera.
Acceptera möjligtvis en sommar till hemma. På sjukhemmet.
Jag är ung, jag hinner med ändå.
Men just nu måste jag bara ha ett jobb. Så att jag har en inkomst.
Nåt att leva på. Att leva för.
Sommaren är ju inte så lång ändå.
Men det känns bara som ett nederlag. Som att jag är en vek och dålig människa som inte kan göra nåt utav de planer jag har.
Meeen det kommer. Det kommer.
Inom sin tid.
Positiva tankar. Positiva tankar..
POSITIVA J*VLA TANKAR, tack!!!


Men shit alltså. Vi åker typ snart. Den 29 april.
Nästan så att det är lite läskigt.
Men skoj som bara tusan..
Sooool!!! Ska bli så himla skönt med sol.
Inhandling och packningslistor måste man ju börja med typ redan i morgon:P haha..

Nu är det fan vatten, brö å purex som gäller för min del iaf..
Det ända dumma med att fara utomlands är att man måste ha en bikini på sig..
Kändes ju lite gruvsamt. Eller snarare plågsamt.

Det här med cv går ju inte så bra.. Eller det är inte mig det sitter i egentligen..
Det är jobbigt när man måste förlita sig på andra.
När jag själv har pengar ska jag köpa en egen skrivare.. Men ja jag trodde bara att jag kunde få skriva ut lite nu då men njaaa, sitter långt inne.
Sladden är ju borta... mmm..

Ibland ger man bara utan att ens få en smula tillbaka.
Sånt är lite lejjsamt. Och dåligt.
Men men det kommer lösa sig ändå.
Dom hittar nog sladden :D


Nu ska här sovas..
I morgon är det jag som lämnar barna på dagis.
Det är ganska många som tror  nu att det är jag som är mamman till Isak och Elina..
Men det upptäcker dom nog sen att det var fel.
Tydligen var det en grannkärring som frågat Sandra vem hon var lixom,
Ja, alltså jag har flyttat in här.
Jaha, jag trodde det var hon som var mörkhårig som hade flyttat in.
haha så kan det gå.. ops.

Sov gott folket.
puss å kram.


åh nej. jag har ingen rullgardin och mitt lakan som jag häftat fast sitter inte..
kommer bli ljust as hell..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback