Peptalk..

Det var roligt att min ex. sambo var på besök.
Bara få pladdra av sig lite om allt å inget. I miss that..I miss you..
Längtar tills alla får en vardag så man kan hitta på lite små saker.
Ävem om vi kommer vara utspridd åt alla håll så kommer det lösa sig.
Josse i stan. Jag förmodligen i ström. Sofie i hoting..
Vilket springade det kommer bli på oss:P..

Packning går inte framåt. Lämnade allt å stängde dörren till mitt rum. Blir galen om jag håller på förlänge med sånt. Då vet jag varken ut eller in så då blir det ändå inge bra..
Men i morgon då, då ska det bli klart:P..Det mesta iaf..

Okej nu har jag nog kommit fram till att jag jobbar ändå i ström i sommar.
Blir bäst så. Då blir det inte så stressigt å panik att fixa nåt nu. Sen så vet jag vad jag ska göra när jag kommer från semestern. För annars måste jag lixom börja om igen.. Åh nää. För då kan jag börja jobba på direkten jag kommer hem. Då vet jag att jag få in pengar hela tiden. Och det känns riktigt skönt. Hatar att inte ha pengar.
Sen så har jag sommaren på mig att hitta ett bra jobb och en bra lägenhet, förhoppningsvis. Istället för att stressa på sig nåt som jag inte vill.
Att bo hemma är iofs inte så lockande. Men bara att acceptera och göra det bästa av situtationen.
Yes, peppning utan dess like till mig själv helt enkelt. :D


Det är konstigt hur en relation kan ändras så fort.
Bara på en natt kan man helt ha ändra uppfattning. Kommit fram till nåt helt annat.
Å sen att bara vara kompisar. Visst, till en viss del går det.. Men blir aldrig som förut. Aldrig.
För det blir bara så konstigt. Personen bli konstig. Man själv blir konstig.


Snnnnaaarrt fyller jag 20 år!
Måste komma på några braiga planer tills dess.
Om ingen annan gjorde det, blink blink.. haha..
Men ni,mina nära vänner, får inte låtsat glömma bort eller ännu värre glömma bort den på riktigt..
För i drömmen jag hade om det blev det inge bra då..:P
Det kan josse intyga som fick hära på mitt lilla arga samtal med nån i sömnen :P

Jäjä.. nu ska jag snart sova.. och hade tänkt sova bra oxå inatt.. en mycket bra plan..

Pusselihuss!
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback