mitt kommade liv..

Ja säg föräldrar dom är en obegriplig.. Dubbelmoral I tell you..
Men det verkar aldrig som att man kan göra dom nöjd...
What am I going to do??!

Idag har jag ännu engång jagat en stackars människa om jobb.. Men icke. Fick reda på informationen försent..
Men skulle kontakta butikschefen i slutet på maj.. Mm, men sorry den tiden har jag inte. Måste ha ett jobb nu...
Men det finns en vik. hemtjänsten här i ström.

Känns som att jag kommer föralltid bo här... I skogen med mamma å pappa.
Kommer bli mer å mer folk ond, kommer glömma att ta på mig bh och trosor å kommer iställe dra dom utanför kläderna när jag insett att de saknas på mig, kommer ha samma sorts mjukisdress jämt fast olika färger bara och med små snygga leopard detaljer som jag själv sytt på för att jag ska känna mig lite mer sexig, kommer tro att jag är jordens pudding och kommer då talla på alla snygga småpojkar men det ända de gör är att polisanmäla mig, hagelbössan kommer alltid stå alldeles vid dörren så att jag snabbt kan fixa mig lite färsk middag, kommer börja tro att jag fått förmågan att prata med djur så då kommer jag såklart ringa runt till alla tvkanaler och radiokanaler å berätta den coola superkraften. Men folket kommer bara att avfärda mig å ringa psyket..¨
Jaa så en dag kommer dom komma med en tvångströja och bår och rulla in mig i isolerat rum för att dö..
 
yees, jag har min framtid planerad..
Jag vet ju exakt nu vad jag ska göra med mitt liv:D
vad oror jag mig för...


Nää men nu ska jag umgås med familjen.
Sandra och Elina har kommit på besök. :D

See you later peeps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback