It´s makes me happy

För er alla som vill veta så har jag klippt av mig håret..
Japps.. Det jag sa att jag typ aldrig mer skulle göra..
Men när jag satt där i stolen å såg på mitt fula, långa, stripiga hår så tog jag mod till mig och gjorde en förändring..
Och en förändring har jag ju oxå sagt att jag vill göra.. Så nu är det gjort!!
Jamena det växer ju ut, inom sin tid:P Typ nästa år den här tiden kanske:P
Blev det bra? Hmm, det får ni avgöra själva when you see me:D

Idag blir det tårta å presenter för hela slanten.. Tyvärr inte för mig men för Isak..:D
Så jag måste nog ta tag i mig själv å fixa mig lite.. suck så jobbigt:P

Igår var en väldans bra dag. Solen lyste som bara den. Lunch på Simom med underbara brudar å en massa skratt å tokeri.. Myspys!

Sen så blev jag å Madde intervjuade av ÖP, haha åh hjälp.. Hoppas att det inte kommer med..
Dom frågade frågor om vad som var det bästa och sämta med Ström typ.. Sen tog dom ju kort såklart..
Ja herregud.. Vi gjorde ett tappert försök att smita men icke;P..


Jäjä nu måste jag trixa lite..
Måste lägga fram kameran oxå, ej att förglömma..

See you later gott folk..

Josse, kommer du hem till helgen? troligtvis inte va?
Call me rumpan.. Jag har en lite fråga:P

Puss
// S


Kommentarer
Postat av: Liiiv

ooh, nyklippt! :)
hur blir det imorrn? :D

2008-04-18 @ 11:27:51
Postat av: Sofie

Jag vill se :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback