I belive..

Ikväll har jag och mamma haft deeptalk about the future.
Alltid lika jobbigt tycker jag. För dom har så mycket egna planer som man inte riktigt är med på.
Plus att dom lyckas pressa en ganska bra. Men inte denna gång. Denna gång gick det mycket bättre.
Hon försökte inte alls få mig stressad. För jag är ung, jag har hela livet framför mig. Så sa hon.

Sålänge jag har en någorlunda plan och gör det jag vill göra. Följer mitt eget hjärta.
Det kändes bra. Att det inte blir massa tjaffs om allt hela tiden. För även om man inte ska försöka lyssna
på föräldrarna å leva sitt eget liv så tar man åt sig. Man tar åt sig, man vill ju att dom ska vara stolt.
Men det vill jag oxå vara över mig själv. Jag vill vara stolt över mig själv.

Men jag har en liten plan. Som möjligtvis kan funka.
Jag vill flytta helst till Umeå, jobba, plugga upp lite ämnen och leva livet. Och senare börja plugga på riktigt.
Jag längar så mycket tills jag ska få leva mitt liv.
Men då ingår oxå Josefine och Sofie i dom planerna, haha. För dom ska oxå bo där och leva deras liv, med mig.
Vi ska leva våra liv!!
Ha söndagsfika, deeptalk med vin å kex, tokiga å roliga kvällar på krogen, springa naken i parken, hoppa fallskärm, skratta tills vi kissar på oss, gråta tills vi skrattar, skratta tills vi gråter, jaa å en ganska mycket mer.
Det kanske inte kommer hända just nu, för det kanske inte är deras planer egentligen, haha.
Men en sak vet jag och det är att nångång kommer vi leva det liv vi vill ha!
För snart är det våran tur!!

Nån fler som vill hänga på vårat livståg.. Hoppa på bara:D
haha, fy tusan vad de där lät töntigt, hahahahaha


Okej, är jag laddat?
Är jag
redo?
Jag vill. Men ändå tänk om det inte funkar.
Om jag fortfarande kommer vara så här.
Så här som jag inte alls vill vara.
Kommer jag någonsin att "få till det".
Jag lägger nästan all min sista energi, alla mina pengar på detta.
Det måste fungera. Och fortsätta att fungera sen.
För nu har jag fått nog. Jag vill inte se på detta längre.
Detta fula, hemska.. Det måste ändras. Till det bättre.
Till det vackrare.
Jag måste bara tro på mig själv.
Kom igen nu!
But that is fucking hard.


Imorgon bär det iväg till Aspås.
Ska på intervju på torsdag på eniro. Helt ärligt inte så laddad. Intervju på fel ställe.
Men men fårse vad som händer. Har ju som inte fått jobbet än :P
Åker nån dag innan så jag kan fixa med cv å så. Syster har skrivare och förhoppningsvis ett fungerande word på datan.. Kanske att danne kan fixa det på min, I really hope!


vi hade chansen.
men tog den inte.
hur mycket vill man ha det då?
min gissning är.. inte särskilt mycke.
vissa saker låter man bara inte glida genom fingrarna.
vissa är lite mer värd att kämpa för.



Men seriöst. Hur svårt ska det vara att få sina pengar??
Har jag jobbat så har jag ju. Hjälper inte att ni säger, oj har du inte fått dom, ops!
Ni måste ju för fan fixa till det oxå.Vilket tar typ cirkus 30 sekunder på internet. Sen är problemet ur världen.
Uscha, för personer som tror dom står över annat folk.


Jaa men det var väl allt för ikväll.

Sov så gott folket!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha lätt på att springa naken i parken :P
Ojies! Umeå nästa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback