Hem kära hem..

Nu är hemma från Åre för gott.
Det kändes lite kontigt att fara, just att säga hej då till folk. Att nu kommer man inte få se just dom personerna varje dag. Vissa förmodligen aldrig nå mer.
Men sammanfattningen av Åre är att det har varit många, många dåliga dagar med mycket strul och tårar.
Men såklart har det varit bra saker oxå. Man har fått en extremt bra erfarenhet och vuxit som person. Har träffat extremt bra personer som jag hoppas att jag kommer hålla kontakten med.
Emelie och Ingrid är iaf fast i mitt hjärta forever :D
Även några special folks på Tott har en plats där, haha blir glad i hela själen av dom..

Ja men nu är ju iaf Årevistelsen slut och det är faktiskt jäkligt skönt.
För nu är det nya äventyr och spex som väntar.
Fårse vad ödet kommer med.
Är lite jobbigt att inte veta vad jag ska göra nu. Att man lixom inte kommit någonvart ändå.
Plus att alla frågar och undrar heeeela tiden vad jag har för planer nu..
Jaa om jag hade vetat hade jag gärnat talat om det men nää ledsen har som inget att tillägga än.

Så det är lika bra att ni slutar fråga tills jag kan berätta själv :D




Idag har jag mest sprungit runt på byn å sen packat upp alla miljoners saker man hade med sig hem igen.
Sen nu på kvällen var jag till Madde å brudarna å hälsade på. Haha, ja dom är ju för roliga alltså.

I morgon bär det av till Karbäcken. Det ska bli riktigt kul:D
Bli full, skratta, skämma ut sig, skratta lite å bara må gott.
Det blir som vanligt en massa par och jag. Jaa så jag kommer förmodligen få den sämsta sängen eller typ soffan, absolut inget eget rum iaf, haha..
Och Madde kom ju på den smarta idéen att vi skulle ha typ en fråge tävling om alla par..
Ehh, haha jaa men tack sa jag.. Jag då, får jag vara domare då eller nåt bara..
Haha ojdå glömde bort att du inte hade nån..
Haha, ja här är man snäll mot dom ensamma. fy fy :P

Men vi ska iaf ha en pimpeltävling eller nån annan slags tävling.
För jag å josse handlade finfina priser på dollar idag. Kommer bli great tror jag!!


Jäjä, ma råkes later on..

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback