helt obegripligt alltså..

Men herregud vad grejer man ha med sig..
Hur länge ska jag vara borta egentligen.. För det kommer ju bli så att man typ använder några kläder mest hela tiden. Shorts eller kjol å ett linne typ. Jaa men sen så packar jag för utifall att jag måste använda det andra..
Kan bli styggvere där oxå. Nu menar jag inte att det är typ stövlar å regnställ men mer t-shirtar å sånt..
Men spelar väl ingen roll hur mycket jag packar kommer jag ändå sakna nåt..
Sen eftersom jag har en ganska stor väska så packa man ju därefter oxå. Tills den är full typ..
Men varför blir det alltid så att man packar med sig för mycket?
Spelar ingen roll vart jag ska eller hur länge jag ska vara borta så har jag med mig toooo much.
Ja vilka problem man har.. :P

Min Josefinalina kommer nog å hälsar på mig sen..
Blev så glad att jag nästan kissade i bysserna..:P

Jahopp men om man ska försöka fortsätta med att packa ner allt skit man har då...

See you later peeps..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback