April april..

1 april idag. Då ska man luras.. Men jag har inte lyckas med det än. Fantasin är inte på topp juh.
Tänkte att jag skulle lura mamma med nåt skojs men kommer inte på nåt alls..
Nån som har några tips?
Det är så synd att vi inte har dagens tidning hos oss för där blurkar dom ju luras en massa :D
Tänkte även att vi skulle lura våra chefer men det var ingen som tog tag i det hela riktigt..
Ja så än  sålänge är det en helt vanlig ickelurande dag.. Men det är ju inte slut än..

Idag jobbar jag i lillaglasn hyddan. Skit fint väder! Solen bränner riktigt. Så jag ska försöka stå i solen så mycket som möjligt. Typ enda chansen för mig att hinna få lite färg..
Men josses bränna däremot är jävligt snygg, haha. Hon e så söt så!!

jaja men vi höres senare--


puss å kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback