11/4 fredag..

Denna dag har inte varit så himlans produktiv..
For hem runt 11, var hemskt före på vägen så jag körde lugnt.
Plus att jag hade blivit varnad i horoskopet om en lugnare körning var bäst.
Sen gjorde jag å mamma byn. Var på helens å alla ställen typ för att fullända mammas outfit tills i morgon.
Då jäklars ska det bli galej. Men jag har blivit satt på att skjutsa runt hela mammas jobbargäng.
Svarttaxi :P Kan bli en mycket skojsig kväll...

Kvällen kommer bli lugn a la lugn. Skrämmande lugn...
Men jaa, vad ska man göra. Vad orkar jag göra, typ inget.
Ska jag visa mig bland folk nu måste jag duscha kan jag lova. Vilket gjorde det bara jobbigare:P

Pratade en ganska lång stund med min kära exsambo idag. Var roligt. Var längesen....lite iaf:D
Vi pratade så mycket att löddrade i munnen ,haha nästan iaf:P

Booooring!!!
Jag har så himlans tråkigt.. och vad är det på tv.. jo hockey... Fun as hell!!!
suck.

Kan det inte bara komma en björn å börja riva upp nåt här ute.
Eller att värsta helikoptern landar ute på sjön å ut springer en hunk a la hunk och hämtar mig...
Ja men vadå, det skulle kunna hända faktiskt :P

Ja vart skulle man vara i livet om man inte hade sin fantasi:D

ha de så länge.
Krams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback