10 år..

Det sägs ju att ett gott skratt förlänger livet.
Då har jag iaf förlängt mitt liv med typ 10 år igår. Skratta så att jag hade kramp..

Blev inte riktigt som planerat ändå igår med det var skit samma.
Blev ingen fisketävling så vi bruds hittade på lite smålekar till grabbarna.. Haha, fy tusan allstå vilka karlar..
Några utav lekarna var att dom skulle suga av en korv bäst, och den som hade bäst inlevelse och teknik vann.
Fast tror inte att det är den teknik som dom själv vill ha men skoja inte att dom hade inlevelse..
Sen så skulle dom måla sina naglar, den ena handen, med fel hand. På 30 sekunder. Och den som hade målat finast vann.. Haha, vilket dom oxå gjorde jäkligt snyggt. Inte många hade målat utanför. Bra gjort grabbar!

Ja så det måste göras om. Ännu en helg att minna:D
Tack för det mina vänner!


vet att det bara är på skämt. men efter ett par gånger så tar jag åt mig lite gran. vet att jag inte borde men det blir så ändå. det är lixom jag som är den "udda". som egentligen inte riktigt passar in i mönstret. det är lite jobbigt.


Idag kommer det nog inte bli mycket gjort. Men det gör inget. Var ett par månader sen som jag absolut inte hade nåt att göra en söndag. I mitt eget hem. Ändå rätt så skönt.


I mina drömmar är det exakt så som jag vill ha det. Och en dag kommer jag komma dit på riktigt.
Hoppas bara att lösningen jag hittat för att hjälpa mig på traven kommer att fungera.

ni får säga vad ni vill det är mitt liv och ingen annans.



Nää men nu måste jag kasta in lite tvätt i maskinen tror jag..
För det gör sig ju inte själv tydligen:P

Ha en fortsatt bra dag!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Du passar in alldeles förträffligt! That´s it! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback