I need a change!!!

Dagarna flyter på i samma tråkiga takt.. Det måste bli en förändring snart.. Riktigt snart.. Usch vad jag blir less på att jag inte vet vad som kommer hända nu.. Känner att jag måste prata med min soulmate om framtiden. Kanske förverklig några crazy plans som vi har..

Men det är så mycket som ska stämma. Som ska klaffa in..
Lever i ovisshet.


Har jobbat hela helgen.
Lördagen var bäst..
Då var massa kompisar som var på hörnet å festade.. :D
Hade ju hellre festat med dom än att jobba men men sånt är livet..

Jennie å Pierre, f.d klasskompisar :P
Var hel kul att träffa dom.. Inte setts på hela sommaren,typ..
 och när  josse kommer hem bli det megaparty:D


Nää men nu ska vi fara å handla..

see you!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback