Home Sweet Home..

Ja då var man hemma på stadig mark. Känns skönt men oxå konstigt, tråkigt.. Nu är man hemma i den vanliga vardagen.. Vad vill jag nu göra.. Jag vill fara till Australien och hitta min blivande man, haha..
Nä men ärligt så vill jag fara dit och jobba ett tag. Skulle vara kul tror jag.
Men under tiden då?
Hmm, det brukar lösa sig på nåt vis.

Nu har vi flyttat ur huset i Strömsund och har nu mera adressen Tännviken 255 833 93 Strömsund.
Japps, jag bor ute i skogen. Inte jordens bästa men fan inte sämsta heller. Får se hur länge jag står ut :P
Känns ju  lite mysko att inte bo i huset, att inte kunna fara dit efter man varit på krogen eller bara bo där för mig själv som jag gjort hela sommaren.

Kom på igår att skolan hade ju faktiskt börjat. Det var verkligen annorlunda att lixom göra andra saker än att gå i skolan.
När jag satt å väntade på bussen in till stan igår stod det några elever breve och pratade om hur äcklig maten var..
Haha, ja det slipper ju jag nu..

Ja jag tänkte att jag skulle berätta om hela våran resa runt denna stora värld.. men just nu är jag hos syter yster och alla barn som skriker å springer. Liiite svårt att koncentrera mig.. sen har jag ju ingen dator hemma längre men ska väl köpa en bärbar så småningom.. Då ska heeela storyn skrivas:D


Nää nu måste jag duscha och bli fräsch för jag och Isak ska gå på bio, Shrek 3..

See you later folks!

kiss kiss and goodbye!

Kommentarer
Postat av: Jennie

wihooo äntligen hemma :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback