Skräck..

Okej, förra helgen var jag ut.. Hade planerat allt. Vi skulle vara hos Madde flrst sen vidare till Nordica.. Ja men kvällen började bra. Bara lite problem med klädsel å sånt trams såklart. Men folket kom å vi drack, sjöng kareoke å torkade upp drinkar omvartannat. Det var super trevligt :D

Tanken var oxå att jag inte skulle bli jätte full, utan bara sådär bra full. Lagom alltså..
Men det gick ju käpprättåthelvete, för att uttrycka mig milt.
Jag minns att jag gick på corner en sväng för att hälsa på brorsan å ta en drink. Det slutade med att jag var där ganska länge, träffade en kompis och vi "diskuterade" lite saker vi var oense om.. Jaja men efter det är det mesta helt jävla svart..
Pinsamt att säga men så är det.
Minns svagt att jag gick till nordica men inte att var in. Förrens jag såg stämpeln på handen.
Halva jävla kvällen var som ett stort svart hål.

Vaknade upp hos Madde och minns inte hur jag kom dit, vad som hade hänt, hur jag fått på mig maddes pyjamas, vart väskan var, vart ehh mitt minne var..
I början visste jag inte ens att jag var hos madde.
Usch, fyy.. Söndagen var värsta dagen i mitt liv..
Var extremt bakis och hade en extrem ångest..

Visste inte vart jag skulle ta vägen. Höll på skämmas ihjäl när madde berättade lite saker som hänt under kvällen.

Slängt maddes VITA mössa på marken, varit envis på att jag skulle hem med taxi, ramlat i en trapp och dragit med mig madde i fallet, slängt mig i med blöta kläder i sängen med gabbe, klätt av mig sprittsprångande naken inför madde och en förhoppningsvis sovande gabbe,
hmm ja jag gjorde mycke mer oxå men jag ville inte riktigt veta allt :P

Fyy fan nästa gång jag dricker ska jag iiinte dricka mig såå full..
usch!!


Ja nu måste jag spela kula med isak..

Höres sen..

Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback