lungt nu..

Jahopp då har barna å alla farit hem. Herregud det är en väldans liv när dom är här... Så nu blir det väl tvättning, städning å ja en massa sånt skojsigt..

Hur det blir senare ikväll vet jag inte riktigt. Kanske ska fara till Josse å äta lite tårta. Men jag har inte hittat nån bra present än. Har bara nå fjant nu. Hmm, måste hitta nåt bra..
Sen surrade mamma om att spela bingolott, haha.. Ja men absolut. Miljonerna here I come :P

Jag å Josse har redan planerat att vinna massa pengar på bingolott.. Japps..

För tillfället går ajg runt i långballingar och myströja.. Måste säga att det är jäkligt skönt. 
Åhh, jag vill som ha lite snö å skoterföre nu.. Fan va roooligt.. Men den kommer nog snart. Det gör den alltid..

Jahopp på onsdag beger man sig till stan igen. Jag å Josse ska på arbetsförmedlingen, som vi tycker så mycket om .. Konstiga människor. Fast vi ska på ett möte eller mässa om norgejobb. Yes, hoppas det blir bra. Att vi har våran framtid säkrad.. suck allt detta är lite jobbigt.. krångligt.
Att bli en stor flicka e så jäkla roligt alla gånger..

jaja. Det ordnar sig nog till slut.
Efter regnet kommer solen

Nää men nu ska jag  städa lite..

See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback