Tokig!!!

Fyyy oxå vad jag blir galen på detta norgesökande... Kan det aldrig bara gå som man vill.. Varför ska allting krångla, misslyckas, förstöras hela hela tiden.

Jag vill verkligen inte bo kvar här längre...
Om det inte bli norge. Kommer jag ta fram kartan,blunda å peka. Förhoppningsvis hamnar fingret på ett stort ställe. Långt härifrån.
Det här funkar absolut inte längre..

Josse vi måste verkligen planera vår future nu..
Nära döden här :P


Jag vet att det är jag som är konstig nu
men jag tror faktiskt att det inte kommer gå.
Det är bara en känsla.
Det ska nog bara få rinna ut i sanden.

Som vanligt.
Som jag alltid gör.
Även denna gång och säkert nästa gång.
Men jag vill nog helt enkelt inte.


Don´t hate me!



Hmm, vad händer till helgen??
Några förslag??


Nä nu ska jag dricka lite mer glögg..
Som det är alkohol i. Ops!

See you later!
Pusselipuss

Kommentarer
Postat av: Josefinalina

don't die! och muppo, det fixar sig det där med the löööööv. i know it. nähä, men vaha? håll du på o sup utan mej? vad e detta.. :P love.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback