This is me...

Hur gammal är du om fem år? 24 år.

Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Med Sandra och Elina.

Hur lång är du? 162 eller nåt sånt

Vilken är den senaste filmen du sett? Hmm, Hostel 2 tror jag

Vem ringde du senast? Josefine tror jag..

Vem ringde dig senast? Josefine tror jag.. :P

Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror på hur mycket tid jag har.
När såg du senast din mamma?  igår (tisdag)

Vilken ögonfärg har du? blågrön nåt sånt.

När vaknade du i dag? kvart över 7
Vad skrämde dig om natten som barn? moster, eller jag minns inte..
Vad fick dig verkligen att skratta senast? Elina, som alltid är lika skojsig..
Hur stor är din säng?
 120 tror jag..

Har du stationär eller bärbar dator? just nu inget av det..

Sover du med eller utan kläder? det varierar..
Hur många kuddar har du i sängen? 2

Föredrar du skor, strumpor eller barfota? toffler
Är du social? Ja det hoppas jag.

Vilken är din favoritglass? oj, allt med choklad tror jag.

Tycker du om kaffe? Jag börjar lära mig..

Vad dricker du till frukost? Vatten, te, juice.. olika..

Kan du spela poker? Nee det kan jag inte skryta om..

Tycker du om att mysa/kela? Ja sbsolut.

Känner du någon med samma födelsedagsdatum som dig? Ja faktiskt en kille i Ström.. Men tyvärr ingen kändis.
Kan du några andra språk än svenska? Engelska, vääldigt lite spanska

Har du någonsin åkt ambulans? Nepp..

Äger du dyrbara smycken? Japp..

Vad har du närmast dig just nu som är rött? En legobit..

Kan du byta olja på bilen? Njaoo

Vilken var den senaste boken du läste? Hmm, självkänsla nu eller nåt sånt.
Läser du dagstidningen? Japps.

Prenumererar du på någon veckotidning? Nej inte just nu.

Dansar du i bilen? Haha, jaa det kan man säga.

När var du i kyrkan senast? När jag tog studenten :D


Kommentarer
Postat av: Jossankossan

I know att du dansar i bilen.

2007-11-21 @ 15:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback