roadtrip..

Roadtrip ikväll till Ö-vik.. åh tes. Hoppas att det inte hoppar fram en big ass elk eller nåt annat farligt. Sånt trams har vi inte tid med.
Först ska Johanna och Josse på Lars Winnerbäck. Jag är hos syster yster and the kids.
Har varit en drake med lasersvärd idag, haha japps. Hittade barnet inom mig.

Sen typ vid 10,11 nångång ikväll bär det iväg. Sent men skojsigt.:D

Vad jag å josse ska göra på dagarna medans Johanna är på skolan vette tusan.. Eftersom vi inte ska shoppa särskilt mycke så får vi väl slappa på ett coffeshop eller nåt.. Vi kan nog fördriva tiden på många bra sätt :P


Alltså ja jag vet att jag är konstig.
Att jag är .... dum...
Men önskar att allt sånt här bara kunde vara självklart.
Men det är det inte..
Är inte värt det.
It´s true..

Kanske jag bara ska sluta här å nu..


Gaaaaah crazy at my self!


Nää men nu ska jag fixa mig. Jag å syster ska out on the town and fika :D

See you later..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback