Idag....

...har vi varit på stan en sväng.. en snabb sväng. Elina är så himlans tålmodig.
Men sen var vi på öppnaförskolan å hade suuuper kul..
Vi hade sångstund å jag kan ju säga att visorna har moderniserats en aning. En massa yeah yeah hela tiden å massa annat lite strange. Annat var det på min tid :P

Men i morgon ska jag gå en sväng till å glo lite.
Behöver en nyårsdress å en sötmössa å ja lite julklappar..
men I need Josefine för att finna vissa saker..

Jahopp till helgen blir det lite skoj ändå :D



Usch vad allt detta är jobbigt egentligen.
Men det tär på min själ vilket som.
Men det känns som att det spelar ingen roll hur jag gör, vad jag tar bort, hur mycket jag gör så kommer det aldrig bli bättre.
Jag vill så gärna och jag vet hur jag vill ha det. Men fan oxå..
Jag måste ju! För detta duger inte. Och det är en jobbig känsla att detta absolut inte går.
Att det måste göras en förändring. I´m on it. Men det tar bara så jävla tid.
Varför är det så lätt för vissa?
Dom bara föds så, mendan andra måste fan kämpa tills man fan vill dö..
Blir arg, irriterad och ledsen.

Jag håller inte måttet.
Jag håller inte måttet.


Jag missar Bonde söker fru å Grey´s å allt i kväll.
Why?
Fotboll.
Svergie vs Lettland.
Iofs e jag lite intresserad av det, blev det sen min sjukhus vistelse då det var typ Em kval eller vad det nu var.
Jaja, kan kolla repriserna på söndag. 
Det är nästan bättre.
Myspys..


Nää men vi höres senare.. 
Kiss Kiss and Goodbye! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback